Ben je op zoek naar een dynamische en afwisselende werkomgeving binnen de lokale overheid? Bij XCENT bieden we uitdagende en leerzame opdrachten waarbij je kunt werken in domeinen zoals Financiën, Burgerzaken, Sociaal Domein, Vergunningen, Belastingen en Personeel en Salaris.
Als detacheerder zetten wij onze professionals in bij verschillende gemeenten, provincies, waterschappen en andere overheidsinstellingen. Zo kom je telkens weer voor nieuwe uitdagingen te staan. Je bent bij XCENT in dienst en zal bij ons je vaardigheden ontwikkelen om bij te dragen aan belangrijke projecten van publieke opdrachtgevers.
Ontdenk wat wij jou te bieden hebben!
Wil jij uitgroeien tot expert in jouw vakgebied? Kennis opdoen door aan de slag te gaan bij verschillende interessante overheidsorganisaties?
Kom dan werken bij XCENT. Werken bij XCENT betekent werken in een informele, persoonlijke sfeer. Wij investeren in onze medewerkers en doen ons best om een werkomgeving te bieden waar iedereen op zijn plek zit. Zodat je een optimaal podium hebt om vol passie te werken aan een bedrijf om trots op te zijn.
Als dochteronderneming van Centric kunnen we jou tevens een uitgebreid opleidingsprogramma bieden. Doorgroeien naar een andere functie? Ook dat is mogelijk. Bij XCENT sta jij aan het stuur van je carrière!
Als je bij XCENT komt werken, doen we je vijf beloftes!
Bij XCENT kun je een breed scala aan trainingen, cursussen en opleidingen volgen. Om zowel persoonlijk als professioneel te groeien. Maar we beloven je nog meer! Iedereen die bij XCENT werkt, krijgt:
XCENT geeft jou de mogelijkheid om te groeien in jouw vakgebied. Zo bestaat 10% van jouw werktijd uit de mogelijkheid om trainingen, cursussen en opleidingen te volgen. Ongelimiteerd. Hierdoor is het behalen van certificeringen te allen tijde mogelijk. Of het nu gaat om een training BiSL, Scrum of cursus sociale vaardigheden: wij brengen je verder!
Onze accountmanagers zorgen ervoor dat, terwijl je in vaste dienst bent bij XCENT, er variërende opdrachten voor jou klaar staan. Hierbij houden wij rekening met jouw expertise, ervaring, ambitie en werk-privé balans. Wil je jouw rol verbreden, verdiepen of overstappen naar een andere functie binnen XCENT? Wij bieden je de volgende stap in jouw carrière.
Bij XCENT zorgt jouw fieldmanager voor persoonlijke en individuele begeleiding. Deze ondersteunt bij privé- en werk gerelateerde zaken. Zo zal de fieldmanager je ondersteunen ter voorbereiding op nieuwe opdrachten, voorzien van de benodigdheden ten behoeve van jouw doorgroeimogelijkheden én is deze een klankboord bij jouw persoonlijke uitdagingen.
Werken bij XCENT betekent werken aan mooie opdrachten bij een organisatie die jou veel te bieden heeft. Groeien op persoonlijk vlak? Trainingen volgen? Zelf je carrière vormgeven? Bij XCENT kan het!
Je hebt er zin in! Een van de mooie uitdagingen bij XCENT. In vijf duidelijke stappen werken we samen vanuit jouw interesse naar een aanbieding.
Heb je nog een vraag, wil je meer informatie? Neem contact op met Erik Mossou, Manager van XCENT. Zijn nummer is +31 6 53693279.
Je sollicitatie en CV worden doorgenomen door Erik Mossou en onze recruiter Sandu Nagelmeaker.
Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie.
Is er een match, dan plannen we een persoonlijk kennismakingsgesprek met je in. Tijdens dit gesprek brengen we jouw ambities in kaart en onderzoeken we of en hoe XCENT kan helpen jouw doelen te bereiken.
Je wordt voorgesteld aan onze Talent Development Manager.
Heb jij een goed gevoel bij ons en wij bij jou? Missie geslaagd! Je ontvangt van ons een mooi aanbod. We hopen je snel te zien op ons kantoor.
Je hebt er zin in! Een van de mooie uitdagingen bij XCENT. In vijf duidelijke stappen werken we samen vanuit jouw interesse naar een aanbieding.
Heb je nog een vraag, wil je meer informatie? Neem contact op met Erik Mossou, Manager van XCENT. Zijn nummer is +31 6 53693279.
Mijn eerste project was op de debiteuren- en crediteurenadministratie en bij het project waar ik nu werk doe ik al de volledige projectadministratie! Dit is het project ‘Hoofdstation Groningen’. Ik ben in het 2e jaar van dit project aangesloten. Elke week als ik naar Groningen ga zie ik weer dat we een stukje verder zijn op de bouwplaats. Dat is wel heel leuk om te zien!
Ik begeleid gemeenten die de processen rondom begraven willen optimaliseren, de kwaliteit op orde willen krijgen en hun administratieachterstand willen wegwerken of verlegen zitten om functioneel applicatiebeheer!
Bij gemeente Almere ben ik degene in het team die dagelijkse taken uitvoert, meldingen oppakt van gebruikers en taken doet waar de andere teamleden niet aan toe komen. Daarnaast denk ik mee hoe applicaties verbeterd kunnen worden. De reacties die ik krijg als ik gebruikers heb geholpen met hun vragen en wensen, zijn heel mooi!